Haber Bomba-Haber Arama...

Sevim Emre, 40 yıl aradan sonra ..!


Orhan Gencebay için sanat hayatına yıllar önce sünger çeken Sevim Emre, 40 yıl aradan sonra şarkıcılık özlemini gidermeye hazırlanıyor.
Bir dönem şarkılarıyla sahnelerde fırtına gibi esen Orhan Gencebay’ın eşi Sevim Emre, yıllar önce içinde kalan şarkıcılık özlemini dindiriyor. 4 şarkılık bir single çalışması için stüdyoya gireceğini belirten Emre şöyle konuştu: “İki Orhan Gencebay, bir Sinan Akçıl şarkısı okuyacağım. Tarkan’dan da bir şarkı istiyorum. Henüz repertuvar çalışmasını tamamlamadım. Bu albümü ticari amaçla çıkarmayacağım. İyi bir müzik eğitimi aldım. 3-4 bin şarkılık repertuvarım var. Çok da iyi bir sesim olduğuna inanıyorum. Kısa bir süre assolist olarak sahneye çıktım. Bana o dönemler ‘Yavru Müzeyyen’ diyorlardı.”
Orhan Gencebay gibi fantezi tarzında albüm çıkartacağını belirten Emre, “Sahneye asla çıkmam. Bir eve bir sanatçı yeter. Sadece hatıra kalsın istiyorum. Hem de nasıl bir tepki alacağımı görmek istiyorum. Müzik sektörüne bir kan getireceğim” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haber Bomba