Haber Bomba-Haber Arama...

Nebahat Çehre'nin herkesten sakladığı kardeşi..!


Ekranların aranılan oyuncusu Nebahat Çehre'nin herkesten sakladığı kardeşi bir su satıcısı çıktığı iddia ediliyor.
İzzet Çapa'nın bugünkü yazısında, Hasan Çehre'nin Nebahat Çehre'nin kardeşi olduğu yazılıyor. Çapa, “Nebahat Çehre ile bir akrabalığınız var mı?” diye sorduğum zaman kelimenin tam anlamıyla bir dokundum, bin ah işittim. Lafı fazla dolandırmayalım. Hasan Çehre, ünlü yıldız Nebahat Çehre’nin kardeşi olduğunu iddia ediyor. “Samsunlu yedi kardeşiz ama şimdi hepimiz ayrı yerlere savrulduk” diye başlıyor anlatmaya. Ailenin dağılması, Nebahat Çehre, 6 yaşındayken annesinin onu alıp İstanbul’a göç etmesiyle başlamış. Ana kız burada yeni bir hayat kurmuşlar kendilerine. Nebahat Çehre üne kavuştuktan sonra Hasan Çehre, onunla ilgili hiçbir haberi ve televizyon programını kaçırmamaya gayret etmiş. “Kesinlikle bizden söz etmiyor, ‘İstanbul’a 6 yaşındayken geldim, annemin beyiyle yaşadık’ diye anlatıyor her yerde. Yani bizden ve babamdan değil, hep üvey babasından bahsediyor” diyor. Hasan yıllarca ablasına ulaşmaya çalışmış. Bir ara telefonunu bulmuş; arayıp görüşmek istediğini söylemiş. Ama Çehre’nin yanıtı “Nereden buldun numaramı? Ben görüşmek istemiyorum” olmuş. Hasan Çehre'nin tek derdi ne şöhret, ne de para pul.. Saadece ablası Nebahat Çehre'yi görmek.. Ekranların aranılan oyuncusu Nebahat Çehre'nin herkesten sakladığı kardeşi bir su satıcısı çıktığı iddia ediliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haber Bomba