Haber Bomba-Haber Arama...

MERSİN İDMANYURDU TEKRAR SÜPER LİG'DE

HABER BOMBA
PTT 1. Lig Play-off final maçında Mersin İdmanyurdu, Samsunspor’u 2-0 mağlup etti. Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Hakan Kutlu, kırmızı-lacivertli ekibin süper ligde kalıcı olmasını istediğini söyledi.
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Hakan Kutlu, iki takımında hayati derecede önemli bir final maçı oynadığını belirterek, “Mali sıkıntılar yaşayan iki takım da çok iyi mücadele ettiler. Keşke ikisi de süper lige çıkabilseydi. Bugün burada sevinen takım biz olduk. Sezon başında biz bu takımı kurarken takımın şampiyon olacağını konuşuyorduk. Takımı şampiyonluğumuza taşıyacağımızı söylemiştik. Sonrasında mali sıkıntılar oldu. Son on maçta ayrılmamız farklı sebeplerden dolayı oldu. Sonrasında Yılmaz Vural takımı finale taşıdı. Sebebini bilmediğim şeylerden dolayı Yılmaz hoca ile yollar ayrıldı. Tekrar bana teklif geldiğinde uygun olmayacağını düşündüm. Genel menajer Serkan Damla ve oyuncuların beni aramasından sonra gecenin iki buçuğunda yola çıkıp Mersin'e gittim. Yöneticilerden hiçbir şekilde talebim olmadı. Geçmiş alacaklarımla alakalı dahi konuşmadık. Bir protokol yapalım süper lige çıkınca kal dendi. Ben buraya oyuncu ve taraftarların isteği ile geldim. İki gün güzel birliktelik yaşadım. Yaşadıklarımızı anlatsak kitap olur. Son 10 hafta burada yoktum ama bugün süper lige çıktık. İnşallah kalıcı olurlar. Güzel maç oldu” dedi.
Bir gazetecinin ‘Gelecek yıl takımın başında kalacak mısınız?" sorusuna ise Kutlu, "Son maçta buraya gelmemekte kararlıydım. Kabul etmemde oyuncular ve taraftarların etkisi var. Zaten bir sözleşme de yok. Protokol de yok. Oturur konuşuruz. Belki kabul edebiliriz. Açıkçası başka planlarımda var. Gelecekle ilgili kesin konuşmamak lazım" şeklinde cevap verdi. Mersin İdmanyurdulu futbolcu Emrah Bozkurt da çok zor bir müsabaka oynadıklarını ifade ederek, “Samsunspor’u tebrik etmek lazım. Uzun süredir yenilmediler ilk yenilgilerini aldılar. Elimizden gelenin fazlasını yaptık. Gülen taraf biz olduk. Hak edilmiş bir şampiyonluk kazandık” diye konuştu. Mersin İdmanyurdulu futbolcu Evren Tozlu ise kendileri açısından zor bir maç olacağını bildiklerini söyleyerek, “Her şeyimizle yüreğimizi ortaya koyduk. Tek hedef şampiyonluktu. Başarmak istiyorduk. İlk ikiden nasip olmadı. Play-off'lardan çıktık. Hak edilmiş bir şampiyonluk oldu” dedi.
Samsunspor Teknik Direktörü Hüseyin Kalpar, bugün üzülen tarafın kendileri olduğunu belirterek, “Hafta içinde Soma'da yaşananlara üzüldük. Bugün taraftarsız bir maça çıktık. Bu karar doğru bir karar değildi ama yapılacak bir şey yoktu. İlk yarı iyi oynayamadık. Kendi hatamızdan bir basit gol yedik. 1-0 geriye düşünce bunun altından çıkmak gerekiyordu. Akıllı oynamak gerekiyordu. Bunu gösterdik fakat yakalamış olduğumuz pozisyonları değerlendiremedik. 86. dakikada ikinci golü yeyince mağlup olmamak elde değildi. Bugün biz üzüldük. Bizi buraya kadar getiren oyuncularımı canı gönülden kutluyorum. Gönülden kazanmak isterdik ama olmadı" dedi.
Samsunsporlu futbolcu Musa Aydın da Mersin İdmanyurdu'nu tebrik ettiklerini söyleyerek, “Samsunlu olarak Samsunspor'un süper ligde görmek istiyordum ama olmadı. İyi mücadele ettik fakat kazanamadık. Sezon içinde çok zorlu günler geçirdik ancak sonunda finale kadar geldik. Süper lig biletini almak istiyorduk ama olmadı daha güzel şartlarda daha iyi gideriz" şeklinde konuştu. AKYÜZ: “TARAFTARIMIZIN BURADA OLMAMASI KÖTÜ OLDU” Samsunsporlu futbolcu Murat Akyüz ise söylenecek fazla bir şeylerinin olmadığına değinerek, “İlk yarı ve ikinci yarıyı farklı maç gibiydi. Mersinli oyuncuları tebrik ediyorum. Taraftarımızın burada olmaması kötü oldu. Onlar bize itici güç oluyordu. Bu arada karşılaşmaya sadece bayan taraftarlar alındı. Tabi ki bunlar içinde bizim eşlerimizde vardı. Burada bizim karılarımıza analarımıza yüz yüze bakılarak küfür edildi” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haber Bomba