Haber Bomba-Haber Arama...

''7 yaşımdan beri namaz kılıyorum''

Gökhan Özoğuz, sosyal medyaya düşen fotoğrafları hakkında ilk kez konuştu.
Türkiye'nin sevilen ses yeteneği yarışması 'O Ses Türkiye'nin en popüler jüri üyesi Athena grubunun solisti Gökhan Özoğuz'un geçtiğimiz hafta camide abdest alırken çekilmiş bir fotoğrafı sosyal medyada yayınlanmıştı.Yaşananların ardından doğal tavırları ile sempati toplayan Gökhan, dövmeli abdest olmaz eleştirilerine Instagram hesabından paylaştığı Nihat Hatipoğlu'nun bir videosu ile cevap vermişti.Gökhan'ın, abdest alırken ve dua ederken çekilen fotoğrafların ardından yeni bir fotoğrafı daha ortaya çıkmıştı.Gökhan Özoğuz'un ortaya çıkan takkeli fotoğrafı ise akıllara tarikata üyesi olup olmadığını getirmişti.
Tüm bu yaşananların ardından Athena grubunun solisti Gökhan, ilk kez konuştu.
Kendisine yöneltilen eleştiriler karşısında duyduğu rahatsızlığı dile getiren Gökhan Özoğuz ''Twitter'dan çok başım ağrıdı. Fotoğraflarla ilgili açıklama yapmak için önceki gün ilk kez bir tweet attım. Ancak nasıl davranmam gerektiğine karar veremedim. Dini inancınla ilgili bir şey paylaşsan, 'İyi görünmeye çalışıyor' diyorlar. Bir şey söylemezsen de 'Neden söylemiyor, inancını saklamasın' diyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım!'' şeklinde konuştu.Kimseye açıklama yapmak zorunda olmadığını söyleyen sanatçı, ''Beni daha önce hiç namaz kılmamış gibi lanse ediyorlar. Oysa ben 7 yaşımdan beri namaz kılıyorum'' dedi.Bir camide abdest alırken çekilen fotoğrafının Twitter'da paylaşılmasıyla gündeme gelen Athena grubunun solisti Gökhan Özoğuz, çarpıcı açıklamalar yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haber Bomba