Haber Bomba-Haber Arama...

Ece Erken Özlem Yıldız İle Akın Altan'ı Bastı

Özlem Yıldız Ece Erken'in eski sevgilisi Akın Altan ile ilişki mi yaşıyor? Ece Erken Özlem Yıldız ile eski sevgilisi Akın Altan'ı bir barda yakaladı mı? Bu iddialar magazin gündeminde bomba etkisi yarattı.
ÖZLEM İLE AKIN'I BASMADIM

Bir kanala telefonla bağlanan Ece Erken, Akın İle Özlem'i basmadım dedi. Ece Erken'den o açıklama: Hayatım boyunca kimseyi basmadım, Allah bastırmasın da. Bazı insanları biz kadınlar meşhur ediyoruz, havaya sokuyoruz. Sanki birkaç kadının paylaşamadığı bir adam var ortada.

Bu insan bana "Seni çok seviyorum, dön bana" diye enteresan mesajlar atıyordu. O zaman çok sinirleniyorsunuz ve nasıl bu kadar oynar diyorsunuz. Twitter'a yazdıklarım da tamamen kadınsal. 
ÖZLEM YILDIZ İLE TELEFONDA GÖRÜŞTÜM

Ece Erken Özlem Yıldız ile telefonda konuştuğunu söyledi. Eski arkadaş olduklarını söyleyen Ece Erken Bengü ile bir arkadaşlığının olmadığını ancak Özlem Yıldız ile dostluklarının olduğunu söyledi. Ece Erken Özlem Yıldız'ın telefonda '"Akın'ın A'sını duymak istemiyorum" dediğini söyledi. 

Ece Erken, Özlem Yıldız ile Akın Altan arasında birşey olmadığına inanıyorum dedi. Twetterdan paylaştığı yazıdan dolayı da özür diledi. Oradaki boşanmış diye kastettiği kişinin Özlem Yıldız olmadığını söyledi. Özlem Yıldız'ın yapması gereken Akın Altan'ın bindiği taksiden inmek gerektiğini söyledi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haber Bomba